diumenge, 5 d’octubre del 2008

Escola La Muntanyeta de Bellvei


Hola a tots i a totes,

La meva primera substitució aquest curs 08-09 ha estat al CEIP La Muntanyeta de Bellvei, que està situada al costat del Vendrell.

La meva estada ha estat d'una setmana i he fet de mestra a la classe de P5 el Grill Ric-Ric. La veritat és que he estat molt bé, l'escola és petita i molt acollidora, l'edifici és molt nou (del 2002) i el professorat molt agradable, a més, quina ha estat la meva sorpresa al trobar-me a una companya de la carrera de mestra, que feia 8 anys que no ens veiem, la Tere, que m'ha ajudat molt en la meva estada, així com la meva paral·lela de P5, la Paloma, que ha estat al meu costat sempre que l'he necessitada, a totes elles, MOLTES GRÀCIES!

Durant aquesta setmana hem estat treballant la vida dels grills, i la lletra "i", a més de les rutines, les cançons, el teatre, etc.

Si voleu més informació sobre l'escola aquí està la seva pàgina web:
http://agora.xtec.cat/ceip-la-muntanyeta-bellvei/


Fins aviat!!!

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola Vicky,

Sóc el Joan Carles del CEIP La Muntanyeta de Bellvei.

Buscant informació sobre la nostra escola hem trobat el teu comentari sobre el nostre centre. Estem molt contents de que hagis tingut una experiència positiva i de que ho facis públic. Nosaltres també hem de dir que hem esta encantats amb tu,

Records de tots els i les mestres del CEIP La Muntanyeta de Bellvei.nsba

kel ha dit...

Hola Vicky!

no sé si t'enrecordaràs d'una Raquel de la teva promoció d'infantil jejeje,però
no he pogut resistir-me a deixar´te un comentari al teu blog.M'ha fet molta gràcia trobar-lo buscant l'escola on vaig passar la meva infància i més encara veure un comentari d'un dels profes que vaig tenir l'últim any ( "Bonjour Joan Carles").
Està molt bonic això de recordar les vivències de les escoles on has fet de mestra.Jo encara no he viscut aquesta experiència tan interessant del mestre interí,però si em trobo en la situació em sembla que et copiaré la idea jeje

Bé,un petonet i que tinguis molt sort!!

Anònim ha dit...

Hola, em podries dir com està l'escola per Primària? Alumnes, mestres... És una escola complicada o normaleta?

Gràcies :)

Vicky ha dit...

Hola Anònim

Perdona que fins ara no hagi vist el teu comentari, és una cosa que he de millorar. Ja sé que després de tant de temps no et servirà de res la meva resposta però has de pensar que vaig estar allí al 2008, jo no sé com està ara l'escola però quan jo hi vaig ser era una escola molt maca i amb molt bon ambient (alumnat, professorat)

Adéu i sento haver trigat tant.