dimarts, 3 de març del 2009

Escola Pau Delclòs de Tarragona

El dimecres 27 de maig, em vaig acomiadar del Pau Delclòs, allí he fet la meva novena substitució, on he estat dos mesos i mig. És la meva primera substitució tan llarga, després de la de Cambrils.

Si voleu informació de l'escola entreu al seu magnífic bloc: http://escolapaudelclos.cat/

El primer dia em va rebre la Núria, la Cap d’Estudis, a qui des d’aquí agraeixo moltíssim tot el suport i tota la informació facilitada per a que em sentís a l'escola com a casa meva, sempre va estar al meu costat amb tot el que vaig necessitar. Moltes gràcies Núria! També vull fer menció al Josep, la Dolo i l'Esther, que en tot moment es van preocupar de que estés bé a l'escola.
En aquesta ocasió he fet de mestra del Laboratori de ciències de tota l'escola, això significa que he tingut des de P3 fins a sisè; és la primera vegada que tinc a tots els nens i nenes de tota l'escola i ha estat una experiència molt gratificant.

El laboratori és fantàstic, no havia trobat cap escola amb aquestes instal·lacions, la veritat és que és tot un luxe per a l'alumnat poder gaudir d'un espai on descobrir la natura de primera mà, amb tants materials i recursos, des d'aquí agraeixo a la Montserrat Moreno, a qui he substituït ja que, gràcies a tota la seva feina en aquest laboratori i tal i com m'ha deixat totes les programacions, he pogut gaudir d'uns dies molt macos.

A educació infant
il feiem descoberta de l'entorn, amb el projecte 3/6 que ja havia treballat a Cambrils, per tant no em va ser gaire complicat, però amb educació primària, la cosa ja va ser diferent, em vaig haver de preparar molt les classes i investigar bastant abans de donar els temes, però estic contenta, ja que m'ha donat molta experiència, tant amb les matèries i recursos, com amb el tracte amb alumnat de primària.

A Cicle Inicial vam treballar des de la tortuga, a la poma i el procés d'oxidació fin
s als per què?.
A Cicle Mitjà vam treballar des de les roques i minerals, la gelatina fins a l'efecte Leidenfrost.
A Cicle Superior
vam treballar des del PH fins al cos humà.

Des d'aquí vull aprofitar per agrair a les mestres d'educació infantil, que sempre han estat amb mi, fent-me costat i ajudant-me molt, així com ensenyant-me el dia a dia de l'escola, a totes elles (Elena, Roser, Anna, Montse D., Montse B., Maria Rosa i Pilar, més les mestres de suport) moltíssimes gràcies per tot, no us oblidaré mai!!

Un dels dies més macos que vaig passar a l'escola, o millor dit fora d'ella, va ser el dia que vam anar d'excursió a Mas Baget amb l'alumnat de P5, era la meva primera sortida i crec que estava tan nerviosa i ilusionada com els nens i les nenes; vam jugar, vam aprendre a fer melmelada de maduixots, vam veure animals, vam anar amb ruc, vaja un dia rodó. Com a record de la sortida, vaig fer un petit vídeo amb totes les fotos que vam fer, per regalar a les mestres i als nens/es.

Ja només em queda dir adéu i fins aviat, espero poder tornar en una altra ocasió a l'escola.

Gràcies per tot!!



3 comentaris:

Chío ha dit...

Vicki por casualidad he entrado en tu bloc, poniendo en el Google Pau Delclòs para enseñarle a mi familia el bloc del cole y me ha salido el tuyo, no se como lo has hecho, pero al leerlo me falta que le des las gracias a Montse Moreno por la ayuda que te ha dado dejándote las programaciones, las prácticas y las actividades hechas, creo que sería justo el agradecimiento. Inma

Unknown ha dit...

Hola Vicky, per on pares? Sóc la Montse, la mestra a la que vas substituir al CEIP Pau Delclòs. M'alegra que estiguessis tan bé a la nostra escola i que hagis après tant.Ja se que és complicat portar una aula de ciències de P-3 a 6è però ho vas fer. Ha sigut un plaer poguer ajudar-te i ensenyar-te el que he pogut.Si necessites algo, ja ho saps.
Per cert, estic millor. Penso que aguantaré fins a final de curs.

Vicky ha dit...

Hola Inma i Montse,
Primer de tot volia disculpar-me perquè la Inma té raó, i és que això de la informàtica amb el cortar i pegar em vaig deixar el tros on parlava de l'agraïment a la Montserrat Moreno, ara ja està, ho sento.

Després donar-vos les gràcies per haver entrar al bloc i haver-me fet comentaris, sempre és d'agrair.
Records