dijous, 12 de novembre del 2009

Escola de Pràctiques de Tarragona


Després de moltes escoles retorno a l'escola on vaig fer les meves pràctiques de mestra amb la Yolanda de P5, el CEIP de Pràctiques de Tarragona.

El dimecres 18 de novembre vaig acabar la meva substitució a l'Escola de Pràctiques. En aquesta ocasió, vaig substituir a la Núria i vaig realitzar la psicomotricitat a P3, P4 i P5 i també la descoberta de l'entorn a l'aula de ciències.

Per a mi ha estat una gran satisfacció poder estar de mestra a l'escola on vaig realitzar les meves pràctiques, ja que m'he retrobat amb mestres fantàstiques que em van ensenyar molt, des d'aquí envio una forta abraçada a la Yolanda i a la Montse, que m'han cuidat com si el temps no hagués passat.

També he fet una excursió amb els nens i les nenes de P5 al Perelló, a veure la Mel Múria, va ser una sortida fantàstica, vam veure com es feia la mel, vam poder envasar el nostre pot de mel, vam fer una espelma amb la cera de les abelles, etc. vaig anar amb el Rubén i la Pili, a qui envio molts de records, són uns grans mestres i m'han fet costat tots els dies que he estat allí.

També aprofito per saludar a la resta de mestres d'infantil, a qui he conegut poc però que han estat molt amables amb mi: la Natàlia i la Consol de P3 i la Toñi i la Montse de P4.

No em vull oblidar de tots i totes les practicants que han coincidit amb mi a l'hora de fer les activitats, la veritat és que també he aprés molt amb la seva col·laboració.

Un dels records que m'emporto amb més il·lusió de l'escola, és haver fet psicomotricitat amb els nens i les nenes de la USEE, ha estat una experiència molt maca treballar amb ells.

Gràcies per tot i fins la propera.


2 comentaris:

NAKASOVAS ha dit...

Hola Vicky!!!
Sóc Ruben!. Aquí ja estavem expectants a veure si penjaves l'article del Pràctiques al teu bloc.
Primer que tot, felicitats per tenir una altre cole (que sigui per a llarg) i que a més a més estigui al veïnat. Dóna records al Jordi (suport) del Serrallo.
D'altra banda vull felicitar-te per l'article i pel bloc perquè a partir d'ara tens un seguidor més.
Ara mateix donaré records a tothom de part teva i els hi diré que visitin el bloc.
Molts petons i tan sols dir-te que el plaer de coneixe't o retrobar-te va ser nostre.

Vicky ha dit...

Hola Ruben!

Moltes gràcies per escriure al bloc, la veritat és que fa il·lusió veure que algú llegeix el que escrius.

És un espai senzill, però a mi em serveix de diari personal com a mestra interina.
Petons i records.