dijous, 27 de novembre del 2008

Escola Sant Pere i Sant Pau de Tarragona


La meva cinquena substitució l'he fet a l'Escola Sant Pere i Sant Pau de Tarragona.
Era la primera vegada que em tocava una escola a prop de casa i la veritat és que em feia molta il·lusió.
He fet de mestra de suport a P3 i he tingut el plaer de treballar amb les seves quatre tutores, la Rosalia i la Noelia, la Gemma i la Maite, i també amb la Tècnica d'Educació Infantil a P3, la Montse.
El primer dia estava una mica nerviosa, l'escola era molt gran i no coneixia a ningú, però quina va ser la meva sorpresa quant vaig saludar al cap d'estudis, era l'Ignasi, un company de promoció, a més també vaig veure a la Mati, a qui feia 7 anys que no veia i que em va cuidar molt durant la meva estada a l'escola.
També vull agraïr a la Directora i a l'Amparo, la coordinadora d'Educació Infantil, tota la informació facilitada i el suport per a que em sentís bé a l'escola.
Durant aquests dies hem estat treballant les rutines, els hàbits, les dites,...i sobretot preparant l'arribada del Nadal, amb unes manualitats maquíssimes, unes campanetes brillants, fetes amb oueres i enganxades amb pinces de roba decorades amb estrelles i purpurina.
Per cert, l'últim dia vam fer la festa de color groc, tothom portava alguna cosa de color groc, va ser una gran festa!

Gràcies a tots i a totes per fer que la meva estada al CEIP Sant Pere i Sant Pau fos tan agradable.
Fins aviat!!!

Si voleu més informació sobre l'escola aquí està la seva pàgina web:
http://agora.xtec.cat/ceip-santperesantpau/