dimecres, 2 de febrer del 2011

Escola Centcelles de Constantí

Hola amics i amigues, avui dia 7 de febrer he acabat la meva substitució a l'escola Centcelles de Constantí.
En aquesta ocasió he fet de mestra de la classe de P4 dels Cavallers i les Princeses; durant aquest dies he tingut l'oportunitat de treballar amb pissarra digital. La veritat, és que m'ha agradat molt, mai havia treballat amb aquesta eina i l'he trobat molt interessant, amb moltes possibilitats i molt engrescadora per als infants.

Aquests dies hem estat treballant, entre d'altres coses, amb la decoració de les nostres aules; hem fet un bosc màgic, amb un arbre, follets, fades, mussols, etc. també hem treballat una mica el projecte sobre l'Univers, etc.

Per acabar vull enviar molts records als cavallers i les princeses de P4 que s'han portat molt bé amb mi i m'han fet passar uns dies molt agradables; també vull agrair a la meva paral·lela, la Susana, tot el seu suport en la meva tasca.

Per últim donar les gràcies a l'equip directiu i a la resta de companys i companyes per l'acollida que he tingut; han estat pocs dies, per això espero tenir l'oportunitat de tornar-hi.

Fins aviat.

Si voleu més informació sobre les pissarres digitals aquí us deixo un enllaç interessant:

6 comentaris:

Asperlús ha dit...

Guapi!! Ja ho va dir Gabi: ara això serà un no parar. Què bé!!!

Vicky ha dit...

Hola Vane,

Aquest cole t'agradaria molt, faig moltes feines amb pissarra digital i és una passada.

Espero que estiguis bé

Un petó.

sara ha dit...

Ei Vicky! molt bé guapa :) me n'alego molt. Per quant ne tens?? ;)

Violeta ha dit...

Hola Vicky. Et volia dir que m'encanta el teu bloc. Jo estic fent una cosa similar però en format paper. Ara, després de veure el teu bloc potser m'animaré i faré una cosa semblant. Trobo que està molt ben fet i el fons és molt xulo. També et volia agrair els comentaris que has fet sobre l'escola. A veure si tenim la sort de poder-te tenir a l'escola de mestra ja que crec que ens podràs aportar moltes experiències i idees.
Molts records i ... ostres, m'encanta el teu bloc!!!! Et seguiré fidelment!!!

Vicky ha dit...

Hola Violeta.
Gràcies pel teu comentari, fins avui no l'he vist però; això és una de les coses que he de millorar, de que quan algú em faci un comentari veure un missatge al correu, etc. perquè sinó em passa que, a vegades, el veig molt tard.
La idea principal d'aquest bloc era fer un petit diari de les meves experiències a les escoles, ja que les meves substitucions no eren molt llargues, però m'agradaria que em toqués una substitució ben llarga per a poder anar explicant més el que faig a l'aula.
A veure si torno a l'escola algun dia, em va agradar molt treballar amb pissarra digital.

Moltíssimes gràcies pel teu comentari.

Anònim ha dit...

hola, no os conec pero sóc de l'Escola Centcelles