divendres, 21 de gener del 2011

Escola Saavedra de Tarragona


Avui, dimarts 1 de febrer, he acabat la meva substitució a l'escola Saavedra de Tarragona.

L'escola Saavedra és d'una sola línia i això fa que ràpidament, coneguis els espais i la gent. Des del primer moment m'he sentit acollida per tothom.

He fet de mestra de suport d'educació infantil, substituint a l'Olga. Entre d'altres coses he realitzat l'anglès a P4 i a P5, tasca que no havia realitzat mai abans i que m'ha agradat molt; hem treballat les joguines i les parts del cos. També he fet la plàstica a P4 i hem treballat a Kandinsky, la veritat és que els infants són uns petits grans artistes i m'ho han fet passar molt bé. Després he realitzat tasques de suport a P3 i reforç de lecto-escriptura a P4 i a P5.
Des d'aquest espai vull agrair a la direcció (Leonor, Rosa, etc.) l'acollida que he tingut a l'escola i també a les meves companyes (La Vane, la Vero, la Leonor i la Mònica) a qui els estic molt agraïda ja que, en tot moment, m'han ajudat i m'han guiat en el meu dia a dia a l'escola.
També envio records a la resta de professorat i a la Mercè, la conserge, que m'ha fet costat en tot el tema de material, etc. i ha estat molt amable amb mi.

Gràcies per tot i fins aviat.

3 comentaris:

Asperlús ha dit...

Molt bé guapi!!! Apropet de casa :) Espero que estiguis molt animada. Muacs.

Unknown ha dit...

oe, oe, oe, oe!!!!!!!

farem una festa!!!!

Enhorabona guapa, ja et tocava. Ara ja s'ha endegat la màquina. Ja veuràs com ara serà un no parar.

Molts petons i que vagi moooooolt bé

Vicky ha dit...

Gràcies a les dos.

La veritat és que estic molt bé, bon ambient, bones companyes i nens molt macos.

Petonets