divendres, 20 de novembre del 2009

Escola el Serrallo de Tarragona


El divendres dia 11 de desembre vaig fer la meva última substitució d'aquest any 2009 a l'Escola el Serrallo.


Durant aquesta substitució he fet de mestra a la classe de P3 dels Núvols, he tingut la oportunitat de treballar tot el tema de Nadal, a més de les rutines, els poemes, les cançons i, especialment un projecte de treball, realitzat per la que, durant uns dies, va ser la "meva practicant", la MARTA, i ho poso en majúscules perquè realment ha estat un plaer poder compartir amb ella una tasca tan fantàstica com és la de descobrir el món de les pedres a partir d'una mirada senzilla i al mateix temps tant interessant per als infants.

Des d'aquí aprofito per a dir-li que segueixi endavant i que no canviï mai, ja que és una gran mestra, amb moltes idees, amb moltes ganes de treballar i amb un tracte maquíssim amb els nens i les nenes, des d'aquí li desitjo el millor, ja que, de mestres com elles, amb aquella il·lusió i brillantor als ulls en fan falta moltes.

Finalment comentar que, avui dimarts he anat a veure als nens i les nenes de la classe dels núvols que feien el festival de Nadal, m'he emocionat molt al sentir com recitaven el poema i cantaven les nadales, també m'ha fet molta il·lusió conèixer a la mestra a qui vaig substituir, la Laia, a qui des d'aquí li agraeixo la oportunitat que he tingut d'estar a la seva aula, també m'ha alegrat molt tornar a veure les meves companyes (l'Amàlia, les Martes, la Laura i la Núria) a qui des d'aquí desitjo bones festes i bona entrada d'any, així com als meus petits i a les meves petites, que siguin molt feliços i que passin uns dies entranyables amb les seves famílies.
Bon Nadal i Feliç Any Nou 2010.