dimarts, 9 de juny del 2009

Escola La Plana de Vila-Seca


El divendres 19 de juny vaig acabar la meva desena substitució i última per aquest curs 2008-2009 a l'Escola La Plana de Vila-Seca.

Ha estat un plaer conèixer una escola tant petita i entranyable com aquesta.


He estat a la classe de P5, substituint a la Mila a qui, des d'aquí, li envio records i espero que es millori.

També vull agrair als nens i les nenes de la classe dels Elefants que van fer que em sentís una mestra molt especial i estimada, petons per a: Rocio, Ainhoa, Juani, Javier, Luis, Antonio, Sergio, Juan Diego i Alberto.

Durant aquests 10 dies hem acabat de fer els àlbums del tercer trimestre, tasca que encara no havia realitzat en cap escola i que m'ha agradat molt, sobretot veure com els infants s'ho emportaven amb molta il·lusió cap a casa. A més, vam fer un regal per als padrins/es de lectura per reconèixer la seva tasca en el suport a la lectura dels infants de P5.

Finalment vull donar les gràcies, primer de tot a la Tere, la Directora, que des del primer dia em va acollir com si sempre hagués format part de l'equip, i després a les meves companyes d'infantil, que em van orientar i donar suport durant aquests dies, gràcies Raquel i Rocio.

També vull fer menció de la Inés, la mestra d'Educació Especial i una gran violinista, que em va fer gaudir del treball en conjunt dels mestres, ensenyant-nos danses i cançons; llàstima que no podré estar l'últim dia per compartir aquest moment amb l'escola. Gràcies a tota la resta de docents per la seva amabilitat.

Espero poder tornar algun dia.