dijous, 1 d’octubre del 2009

Escola Miramar de Vila-Seca

Hola a tots i a totes,
La meva primera substitució aquest curs 09-10 ha estat a l'Escola Miramar de Vila-Seca; és una escola molt nova i molt maca, i amb un equip directiu i docent molt jove i dinàmic.

La meva estada ha durat 12 dies i he fet de mestra a la classe de P5B dels Policies, substituint a la Noèlia, a qui des d'aquí agraeixo l'oportunitat que m'ha donat de treballar a la seva classe.

També vull agrair a l'equip directiu, que m'ha fet sentir molt integrada a l'escola des del primer moment i a les companyes d'Infantil, especialment a l'Eli, la meva paral·lela de la classe dels Astronautes qui, en tot moment, m'ha guiat i m'ha ajudat en el meu dia a dia a l'escola; a totes elles, MOLTES GRÀCIES!

Durant aquests dies hem treballat el projecte dels policies, d'entre d'altres continguts, i la veritat és que és un treball molt maco que ha motivat molt als nens i les nenes, a l'hora de buscar informació, de fer les feines, etc.

Des d'aquí aprofito per donar records i molts petons, als nens i les nenes de la classe, dels policies continueu treballant molt!!!

Records i fins la propera.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola VickY!!!

Ens ha fet molta il·lusió llegir el teu comentari al bloc!! I encara més que t'hagis sentit molt a gust entre nosaltres!!
Per nosaltres, també va ser un plaer tenir-te aquí...
Molts petons des de l'escola Miramar