dimecres, 20 de febrer del 2008

EL FINAL, DEL TRABAJO, LLEGÓ Y TU PARTIRÁS....


El divendres dia 15 de febrer de 2008 vaig fer el "piscolabis" de comiat a la feina.
Quina va ser la meva sorpresa al veure que va venir tanta gent estimada a més, m'havien preparat un vídeo que em va fer emocionar moltíssim, era un recorregut per tota la gent que ha compartit aquests anys amb mi.
Des d'aquí vull agrair a tothom que va venir, i als que no també, les mostres d'estimació que vaig rebre aquell dia, per a mi va ser molt emotiu poder comptar amb tots i totes les companyes en un dia tan especial.

Per últim voldria fer una menció especial a tres persones que han estat molt importants per a mi:
- A Mercè: perquè em va donar l'oportunitat de treballar a la Universitat Rovira i Virgili i va confiar en mi des del primer dia.
- A Gabi: perquè m'ha acompanyat al llarg del meu camí i m'ha ensenyat tot el que sé, és una germana per a mi.
- A Vane: perquè ha estat la millor companya que una persona pot tenir al costat, i perquè l'estimo moltíssim, i sense ella no hagués arribat tant lluny.

Gràcies a tots i a totes!!!!!