Estic molt contenta de comunicar que tinc una substitució fins a final de curs a l'escola Sant Salvador de Tarragona.
En aquest cas faig de mestra de suport a Educació infantil substituint a la MªPaz, a qui des d'aquí li desitjo que tot li vagi molt bé en el seu embaràs, i també aprofitar per donar-li les gràcies per aquesta oportunitat que m'ha donat de fer de mestra fins al final de curs.
l'Escola Sant Salvador és molt gran, té tres línies a infantil i dos a primària, però també és molt acollidora; des del primer dia que m'he sentit que formava part del seu equip, i això és gràcies a la direcció i, sobretot, a les meves companyes d'infantil que m'han acollit com si sempre hagués estat treballant amb elles.
La meva tasca de suport la realitzo fent la música des de P3 a P5 i la informàtica a P5, així com els racons, les cançons i els contes a P3 per les tardes i una classe a la tarda amb P5A, amb qui hem treballat el Selvin i la seva vida a Guatemala i més endavant realitzarem petits experiments per descobrir el nostre entorn, etc.
La veritat és que per a mi, que tinc la especialitat d'infantil, ha suposat un repte fer front a la música d'infantil, però cada dia aprenc més coses i m'ho passo molt bé amb les classes.
La setmana del 22 al 26 de febrer vaig treballar:
MÚSICA
A P3:
- El so i el silenci a través de la cançó "l'herba de poniol".
- El triangle, a partir de la cançó "roda moliner"
A P4:
- El timbre i la durada, a partir d'instruments com el triangle, els cròtals, les claves, la caixa xinesa, etc.
- La durada i el silenci a partir de la "Música per a una pantomima" de Mozart.
- La vida de Mozart.
- Vam aprendre la dansa del "peu i la mà"
A P5:
- Ampliar el coneixement sobre les característiques del lleó i l'elefant amb suport TIC.
- Progressar en el domini de l'escriptura, a partir de noms d'animals en un full de text de l'ordinador
- Joc del clic sobre animals salvatges (amb puzzles, relacions amb el so de l'animal, quantitats, etc.)
La setmana de l'1 al 5 de març
vaig treballar:
MÚSICA
A P3:
- El so, el silenci i el triangle, a partir de la cançó "roda moliner"
- La pandereta a partir de la cançó "A Betlem"
Com que els infants de P4 estan realitzant tot un treball sobre l'alimentació saludable, aquesta setmana hem treballat la cançó del "cuiner", treballant al mateix temps el tempo i l'estructura (ràpid-lent).
A P5:
A P5:
- Vam escoltar la "simfonia del rellotge" de Hydn.
- La vida de Hydn.
- Vam aprendre la història de la velleta i els seus rellotges.
- Vam teatralitzar la història de la velleta amb la simfonia del rellotge.
A P5:
- El vocabulari bàsic.
- Joc per ordenar les lletres de les paraules.
- Joc del clic sobre relacions de, paraules-imatge, completar paraules, etc.
La setmana del 8 al 12 de març
estic treballant:
MÚSICA
A P3:
- La pandereta a partir de la cançó "A Betlem"
- L'audició "petits riens" de Mozart.
- Mozart.
- Ràpid - lent a partir de la "dansa Alemanya" de Mozart
- La vida de Mozart.
A P5:
- Fort-fluix, ràpid i lent a partir del so dels instruments.
- Fort-fluix, ràpid i lent a partir de la cançó i joc de mans: "clic-clac"
A P5:
- El vocabulari bàsic.
- Inici a Internet
Us deixo el poema que vaig dedicar a l'escola l'últim dia de curs; ja que allí he fet grans amics i grans amigues. Sé que sempre que ho necessiti podré anar a Sant Salvador, ja que em sentiré com a casa.
HOLA A TOTHOM,
EM DIC VITORINA I,
COM JA SABEU,
SÓC INTERINA.
EL 19 DE FEBRER VAIG TENIR UN NOMENAMENT,
I A SANT SALVADOR,
VAIG VENIR CORRENT;
ALLÍ EM VA REBRE MªPAZ,
QUE TENIA UN GRAN EMBARÀS,
I QUINA VA SER LA MEVA ALEGRIA
QUAN VAIG SABER, QUE ALLÍ EM QUEDARIA.
LI VAIG PREGUNTAR:
QUÈ ÉS EL QUE HE DE FER?
I EM VA CONTESTAR:
INFORMÀTICA, MÚSICA I REFORÇ A P3.
JO NERVIOSA EM VAIG POSAR,
NO SABIA SI HO PODRIA AFRONTAR,
PERÒ POC A POC,
I AMB MOLTA AJUDA,
DE SEGUIDA EM VAIG POSAR A CANTAR.
I AQUÍ ESTIC JO AVUI,
FORMANT PART D'UN GRAN EQUIP,
M'HE SENTIT SEMPRE MOLT VALORADA
I PER LES MEVES COMPANYES D'INFANTIL MOLT ESTIMADA.
GRÀCIES A L'EQUIP DIRECTIU,
ALS COMPANYS I COMPANYES D'INFANTIL I PRIMÀRIA
A LES MONITORES D'ACOLLIDA I DE MENJADOR
TAMBÉ ALS CUINERS I A LES DONES DE NETEJA DE L'ESCOLA,
I ALS CONSERGES: CARME I JOSE QUE MAI M'HAN DEIXAT SOLA.
I SOBRETOT, SOBRETOT, VULL DONAR LES GRÀCIES
ALS XIQUETS I LES XIQUETES DE L'ESCOLA SANT SALVADOR
QUE AMB LES SEVES RIALLES I LA SEVA MIRADA
M'HAN FET SENTIR LA MESTRA MÉS AFORTUNADA.
GRÀCIES A TOTS I A TOTES
NO US OBLIDARÉ MAI!!!
Aquesta poesia va dedicada especialment al Víctor, el nen de la Mª Paz que va fer possible que pogués anar a l'escola i conegués a persones fantàstiques que han marcat la meva vida professional i també personal.
FINS AVIAT.....
2 comentaris:
hula coseta. Ja estic per ací, jijij.
Tenia ganesde vore el teu raconet.
compi compi ara quan passen les opos ens ho anem a passar pipaaaa, iuuujuuuuuu!!!!
M'alegre que hages acabat al meu costat "experimentant" en disolucions, llavoretes i ja veurem que més...
besitos, besitets i besots
Hola Vicky,
ara que ja et tinc fitxada intentaré fer un linc des del meu bloc, a veure si me'n surto, així sempre estarem connectades, oi?
Per cert, molta sort aquesta setmana en els nomenaments!!!
Muá!!!
Iris
Publica un comentari a l'entrada