dimarts, 18 de març del 2014

Escola Ramón Sugrañes d'Almoster



Bon dia companys/es,
La meva tercera substitució d'aquest curs l'estic fent a l'escola Ramón Sugrañes d'Almoster. He tingut una acollida molt bona per part dels companys/es i això és molt important.
Em fa il·lusió tornar a l'escola ja que, va ser la meva primera substitució com a mestra.
En aquesta ocasió estic fent de tutora de P5 a la classe dels dofins. Són 13 nens/es maquíssims, la veritat és, que al ser un grup petit es pot treballar molt bé i de forma molt propera.

Finalment em quedaré fins a acabar el trimestre. Aquests dies estem treballant el projecte del conte la caseta de xocolata, també estem treballant les verdures, aprofitant que tenim a la Vella Quaresma.
Estic gaudint molt d'aquesta substitució i sabeu per què?

- L'entorn és maquíssim, quan arribo sento els ocells i miri on miri hi ha natura.
- Els companys/es m'estan tractant molt bé i em fan sentir que porto més temps a l'escola.
- Els nens i les nenes, són magnífics, són molt bons nens, tenen molta cohesió de grup i són molt afectuosos, què més puc demanar...



2 comentaris:

Natalia.Val89 ha dit...

Tenen molta sort les escoles on vas deixant la teva empremta...Ets una mestra genial! Com m'agradaria tornar a coincidir amb tu, perquè em vas ensenyar tantes coses! Una abraçada enorme :)

Natalia

Vicky ha dit...

Hola guapíssima,

Quina alegria saber de tu. He mirat el teu bloc i m'ha agradat molt!!

Desitjo que tot el vagi molt bé, t'ho mereixes.

Un petó guapa