divendres, 8 de juliol del 2016

Escola Salvador Espriu

Hola a tothom!
Avui fa una setmana que em vaig acomiadar de l'escola. Cada vegada és més difícil dir adéu i no un fins aviat o fins el curs que ve.

Per a molts substituts i substitutes, el final de curs és un moment complicat a nivell emocional. Quan ja has acabat, mires enrere i veus la feina feta, els companys/es, les famílies, els infants i penses...ja està, ja no els veuré més. És una feina difícil, ja que et toca adaptar-te ràpidament a noves metodologies, formes de ser, infants, espais, etc.
Però no ens posem dramàtics, cada escola, cada nen i cada nena, són un regal per a algú que li agrada la seva feina i, què puc dir d'aquesta escola, només un GRÀCIES molt gran.

Gràcies als companys i companyes per haver-me acollit i fer-me sentir com una més de l'equip. Gràcies a les famílies, que m'han acompanyat en la meva estada, fent possible que em sentís com a casa i sobretot, als nens i les nenes de la classe dels Dracs que m'han ensenyat molt aquest curs de P5.

Us estimo, i a la meva butxaca de mestra viatgera ocupareu un lloc molt especial.

Fins sempre!!

2 comentaris:

Tania ha dit...

Gràcies a tu Vicky! Acabem un cicle ,el d'educació infantil, i ho fem , igual que el vam començar, de la millor manera possible...amb una gran mestra. Moltes gràcies per tot , un trosset teu li has deixat a l' Alba, i això ja és per sempre.
molta sort i mil petons!
Alba&family.

Vicky ha dit...

Hola família!!
Quina alegria el vostre comentari. Jo us recordaré sempre, ha estat un any ple de moltes emocions, aprenentatges i vivències. Alba, et trobaré a faltar!! Continua igual de maca sempre.
Una abraçada molt forta!!