dimarts, 22 de desembre del 2020

Escola Sant Marc de Cal Bassacs (Gironella)

Hola companys i companyes,

Aquest és el primer any, que estic com a funcionària en pràctiques i, he tingut la sort, d'anar a l'escola Sant Marc de Cal Bassacs de Gironella. Estic de tutora de la classe de les vaques de P3. És una sensació fantàstica saber que estaràs tot un any treballant a la mateixa escola.

Tinc unes companyes i un company fantàstics i els nens i les nenes de la meva classe són màgics. 

Si voleu veure el que fem cliqueu a la següent imatge i anireu a la web de l'escola.




2 comentaris:

WifiRent ha dit...

La gran sort és nostre per que els nostres petits et tinguin de tutora, ets genial

Vicky ha dit...

I la sort també ha estat meva de trobar uns infants i unes famílies especials, que m'han fet costat i estimat des del primer dia.
Sempre us portaré al meu cor!!